Idetorka

God morgon.
Sitter och trycker i mig skinkmackor till frukost, är inte en frukostmänniska men en
skinkmacka såhär till jul går alltid ner :)
Maximilian är skjutsad till dagis och Celine tog en tidigt förmiddagslur så jag har
börjat måla den lilla byrån jag köpte igår. Borde egentligen städa och slå in lite paket tills i morgon då
världens bästa sambo/pappa blir hela 30 år (gammeln :P)  För i morgon lär det inte hinnas med då de är lucia på dagis och det ska göras smörgåstårtor.
 
Inte har jag hittat någon till present till han heller, kanske hinner det på förmiddagen medans han jobbar.
Så himla svårt att hitta på. Idetorka..
 
Men på tal om någon helt annat så vill jag gå på bio!!! The Hobbit. Att återigen få följa dom storfotade krulltottarna i deras äventyr. Jag och ett par kompisar var som besatt ett tag där när vi var yngre i Sagan om ringen triologin. Så självklart är det ett måste att se dessa filmer.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0