Hypokondri..

Igår prövade jag något nytt när vi bakade knäck. Gjorde som vanligt med smälte choklad och ahde en klick på varje knäck och GOSH vad gott det blev. Blandade vit och ljus choklad. Smakade underbart för en knäckälskare.
 
Maximilian är på dagis och härjar på. Det skulle vara något uppträdande idag som dom skulle så hoppas de blir roligt för han :) Ringde till våran bvc sköterska nu på morgonen och rådfråga henne om en sak och Maximilian ska få komma till en läkare och träffa bvc sköterskan på torsdag redan.  Kanske är jag som en överdriven och en riktigt hypokondriker, men jag kollar hellre upp saker än går och är orolig. Förra gången när jag oroade mig för hans knöl vid ljumsken sa Tobias att de inte var något att oroa sig för för man var inte "rak" och perfekt därnere men när jag kollade upp det så var han ju tvungen att operera sig så jag kollar alltid upp saker om det inte känns riktigt bra...
 
Målade klart byrån/tvbänken igår så nu är det ur världen allifall. :) Jag har även bytt beslag och innan jag målade den vit målade jag svart för att kunna slipa fram det sen under det vita. Så mycket bättre !
 
 
 


Kommentarer
Therese

Vad är det för färg du använder när du målar om möbler? :) Är det täck- eller lackfärg? Brukar du grundmåla också? Blir ju såå snyggt allt du gör! :)

Svar: Åh tack vad glad jag blir :) Jag använder en skitbillig färg som jag köpt på ett lågprisvaruhus. En sidenmatt färg, jag grundmålar aldrig, sånt tålamod har jag inte, men ska jag shabba till det brukar jag måla ett lager svart i hörnen och kanterna ;)
elinsoderberg.blogg.se

2013-01-16 @ 15:20:49
URL: http://www.mjolksyra.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0