Grattis och Gnäll!

 
Innan jag ska skiva nånting vill jag bara skriva stort grattis till min fina vän Jenny och hennes Magnuz
som äntligen fick sin lilla dotter ! På julafton och allt :)
 
 
Så nu kan jag få skiva av mig lite skit !!! Vet inte vad jag ska göra med min mage !
Den förstör mitt liv ! Har legat och haft kramper sen klockan 5 i morse och
mår as illa och det svider i hela magen, men jag börjar nästan bli van.. Har så här var och
varannan dag nu. Slår vad om att de var thaimatens fel som
jag åt igår. Ska leva på kokt fisk hela livet tror jag !
 
 
Gubben i huset har dragit på bandy och jag och barnen ska väl ha fredagsmys.
Tänkte kolla på Ice age 3, men vi har den inte??? Hittar den ingenstans, har kollat på
1,2 och 4:an nu i veckan men 3:an är spårlöst försvunnen... Hm får hitta nå annat att titta på.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0