Det är inte bara lucia idag..

 
 
 Nä för det är pappa Tobias födelsedag.. HURRA HURRA HURRA! Ska fira honom idag när han kommit hem från jobbet.
 
Har skjutsat iväg Maximilian till dagis, han har varit där alla dagar denna vecka vilket aldrig händer, men eftersom det är lucia så vill jag att han ska vara med att träna så han vet vad som ska hända och vad dom ska sjunga, så han inte känner sig utanför liksom.. Så vi ska iväg senare och se om han vill vara med, ett år tokvägra han så han satt i publiken och titta på istället :P envisa lilla ungen <3
 
Ska iväg till bollnäs och köpa lite småkrafs såhär innan jul idag också. Sen hem och göra smörgåstårta :) Var evigheter sen jag gjorde smörgåstårta så jag hoppas jag lycka.
 
Nu ska vi sätta igång och städa ! Ha en bra lucia.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 



Kommentarer
Nikita

Får ni ha hur mkt dagis ni vill fast
Ni är mammaledig?
Här är de 15h / V som gäller då man är mammaledig

2012-12-13 @ 17:18:11
URL: http://nikital.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0