Bästa storebror och pyssel

Måste bara börja inlägget med att berätta hur snällt mina barn lekt med varandra idag. Maximilian har verkligen tagit hand om sin lillesyster. Här är några av dom gulliga sakerna han har sagt till henne:
 
-Men vart ska du lillegumman, jag kan inte vara utan dig.
-Vill du leka med mig lillegumman?
-Men mamma, vart ska lillegumman, jag älskar ju henne.
-Ska vi leka inne på ditt rum bäbis?
-Ska vi dela på dom här leksakerna lillegumman?
 
Ja i nästan varje mening ingår lillegumman och ingen har varit lyckligare än Celine idag när hon fått varit med och lekt på Maximilians rum och dom har skrattar i mängder. Så roligt att dom kan leka så bra trots ålderskillnaden.
 
Medans mina barn har vart så snäll så har jag pysslar, ovanligt va? :P Har målat 2 sånna här gulliga små ljuskronor. Dom var blå och guldiga när jag började. Mycket bättre vitt. Men allt är bättre i vitt !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0