10 onödiga saker alla inte visste om mig.

 
Ja här kommer lite onödiga saker som kanske inte alla vet, (förutom mina närmaste då)
 
 
  • Jag trätar på folk som inte håller hastighetsgränsen när dom kör bil.
  • Jag gick estetiska på gymnasiet. (jag gick dock inte klart gymasiet)
  • Kan störa mig på stora,raka,tjocka luggar. (ja luggar i håret)
  • Jag har dansat i ca 8 år. (slutade när jag fick Maximilian)
  • Besatt i smågodis
  • Ibland måste jag nudda sista trappsteget 6 gånger i en trapp. (med varannan fot)
  • Jag är i princip tondöv.(så fråga mig inte hur jag kom in på estetiska)
  • Jag är otroligt klantig/slamsig. Allting ska ske på engång. Helst nyss
  • Mitt stjärntecken är vädur.
  • Jag älskar såser. Jag äter sås med mat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0