Utvilad

Idag känner jag mig skapligt utvilad då Celine sov hela natten igen :) Igår var det annat när vi var uppe och lekte en timme på natten. Mamma kommer hit om en sväng då jag ska färga håret på henne.
 
Senare kanske det blir en tur till Söderhamn på kappahl om mina rabattkupponger har kommit, kappahl skulle skicka dom igår.. Klagade lite för jag har aldrig fått rabattkuopnger medans alla andra jag känner som är medlem får titt som tätt i brevlådan men jag blir alltid utan så dom skulle skicka ett par stycken så hoppas dom kommer idag :)
 
Maximilian är kvar hos farmor och farfar sin då han vägrade förlja med mig hem igår så han fick stanna en natt till så får Tobias hämta han efter jobbet. Nej nu ska jag stoppa nått i magen !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0