Sova tv.

Inatt har jag legat på soffa och sovit. Har fått sovit ett par timmar och jag känner
mig bättre. Åkte ju på feber igår också, verkligen
inte min dag. Men idag är febern borta och magen är lite bättre.


Maximilian hade feber i går morse han med men senare på dagen var han
piggare. Får se hur han mår idag.

Tror jag ska skjusa Celine till dagis nån timme idag så hon inte glömmer bort sig, 4 dagar sen hon var där sist.

Annars ska vi bara vara hemma och kurera oss ordentligt så får vi se om jag blir helt
bra och orkar jobba i morgon.


Inte har vi fått igång nya datan än heller så bloggar fortfarande från
mobilen och det verkar vara problem att lägga ut kort.

Ha en fiin dag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0