Sömnproblem deluxe..

Förstår mig inte riktigt på min dotter, hon verkar inte behöva nå sömn! Hon sover bara middag en gång på dagen, vilket hon gjort i några månader, sover ungefär 1 timme. Hon går och lägger sig mellan 7-8 på kvällen och ska upp varje natt ändå! de måste ju vara jobbigt för henne också att inte få sammanhängande sömn. Inatt var verkligen en sådan natt, hon vakna halv 11 och var uppe till över 12 och sen skulle hon upp vid halv 5 endå!! Och jag har sååå svårt att somna om, även om Tobias tar henne är jag allifall vaken och inte kan somna om.

Får se vad dagen bjuder på, Tobias läre väl sova halva dan som var vaken till halv 5 inatt och hämta folk från festligheter.. Vi får nog roa oss själva.. Blir rastlös av att bara vara hemma, skulle vilja pyssla på med dockskåpet men måste fixa nått att ha som golv.. Ska fixa de i morgon efter vi börjat vart på dagis och hälsa på.. Vill inte tänka på att min lillgumma ska börja på dagis i morgon.. :/






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0