Semester på hjärnkontoret...

Vi har diskuterat nu på kvälls kvisten att vi ska göra om Maximilian rum. Nytt golv, nytt på väggarna och ny säng,
men jag har verkligen ide torka på hur det ska se ut!!!

Tror jag vet hur sängen ska se ut. Skulle ju köpa en på ikea, men tror Tobias ska få bygga en istället :-)
Tur man har en händig karl som bygger det man ber om :-)

Men det känns som det kommer ta tid för mig att bestämma vad de ska vara på väggarna!
Hjärnkontoret har verkligen gått på semester när de gäller inredning på pojkrum.

Däremot har jag hittat massor av fint till Celines rum.. Så det äntligen blir klart någon gång,
bara små tjafs som lampa och gardiner kvar, men tror jag bestämt mig allifall :-)










Kommentarer
Nikita

De är
En stor fördel med händiga karlar , spec då man får såna där idéer på saker som ej går att
Köpa :-)

2013-02-17 @ 18:59:23
URL: http://www.nikital.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0