Mys och desperate housewives!

Ursäkta uttrycket men vilken JÄVLA natt!! Celine vakna bara en gång vid strax efter 1 och sedan dess
har jag vart vaken pga av min mage! Blir tokig, den förstör mitt liv!! Mådde illa och hade kramper och till sist spydde jag galla.

Klev upp med Celine vid 7 och gjorde iordning henne till dagis och jag blev lite bättre och tänkte jag skulle in och prata jobb men påväg
in till Bollnäs börjar ja få kramper igen så de sket
sig de med..

Nu sitter jag med Maximilian som för övrigt är feberfri och myser i soffan till desperate housewives :-)
Ska hämta hem Celine om en halv timme och ja hoppas att jag får sova lite middag när Tobias kommer hem..

Ha en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0