Mirakel på burk.

Alltid ska allting ta slut samtidigt.. Så nu i veckan blir det lite påfyllning i skönhets förrådet. Dyrt men välbehövligt!








Ska testa moroccanoil för första gången hade jag tänk. Har läst mycket bra om den och de skadar ju inte att testa. Mitt hår är verkligen torrt och jag behöver ha i olja varje dag även fast jag bara tvättar håret 1 gång i veckan, tror inte mitt hår kan bli fett och smutsig, det syns då allifall inte. Mitt hår har alltid vart tjockt och jag har faktiskt börjat gilla det. Har tyckt att det har vart jobbigt med såhär tjockt hår, har tagit en evighet att styla, men nu när jag hittar en bra curl Cream som tar fram mitt självfall/lockar på bästa sätt tar de typ 2 minuter att fixa till med plattången ( fixar till några lockar som inte ligger där jag vill). Någon som har någon erfarenhet av denna olja som sägs vara mirakel på flaska?


Kommentarer
bella

Jag tycker oljan är bra, använder min mycket :)

2013-02-04 @ 21:32:59
URL: http://lingvallenscira.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0