Klick klick..

I fredags efter vi kommit hem från öppna förskolan upptäckte jag att Celine hade feber :-( hon som bara haft de ungefär 1 gång tidigare, blev väl för att hon börjat på dagis.
Så hon och jag bädda ner oss på en madrass inne i vardagsrummet och sov där på natten, är så rädd hon ramlar
ner från sängen om hon ligger med oss(mina barn är lika vild när dom sover som i vaket tillstånd). Men när vi vaknade på lördag morgon var både hostan och febern bortblåst :-) Men vi var hemma hela dagen så hon fick vila upp sig. Eller Tobias vaknade upp igår och de första han sa var: Nä odag åker jag och köper en ny data :-)
Super bra ide tyckte jag.
Så nu kan jag börja blogga "ordentligt" igen.
Datan är inte ens uppackad än men de får han fixa idag.

Så hela dagen igår när vi bara slöade satt jag och googlade barnrum för att få inspiration
till Maximilians rum, men hittade inte så mycket. Fick några snilleblixtar hur jag vill ha vissa saker och de mesta var sånt som Tobias får snickra ihop
;-) Men hittade på denna goding till Celines rum som jag blev kär i på engång! Så de blev fram med kortet och klick klick så hade jag köpt den :-) Sååå fiiin!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0