Inskolningsdag 4..

Inskolningsdag nummer fyra är här och jag smet iväg till personalrummet
så Celine får vara lite själv med fröknarna en sväng.
Det verkar gå jätte bra så jag passar på att blogga lite från mobilen :-)


Direkt efter dagis idag blir de hem och swischa ihop en snabb lunch
och sedan dra iväg på buspalatset, har inte vart där
så Celine fått leka nångång, sist vi var dit kunde hon bara sitta typ.. Så de blir lite premiär för henne,
men hon kommer säkert mest sova, men vill komma iväg så Maximilian får göra nått
roligt också.. Innan allvaret med jobb drar igång för mig.. Gruvar mig lite, hoppas jag får jobba överhuvudtaget,
man kan aldrig veta..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0