Fredagsmys.,

Hemkommen och nyäten efter en jobbdag. Jag jobbade till klockan 14 och for då och hämtade Celine på dagis och Maximilian som fick vara där idag då han som jag skrev igår blev sjuk. Har även klagat lite på öronvärk så hoppas inte de är öroninflammation..

Sedan efter jag hämtat barnen åkte vi mot Bollnäs, lämnade av Maximilian hos sin farmor och farfar och jag och Celine uträttade lite ärenden och var på stan. Köpte en varsin jacka åt barnen,den rosa jag visade igår åt Celine och en fin skinnjacka åt Maximilian. Maximilian fick även en ny mössa, han har 1 mössa han använder och när den plötsligt försvinner blir man galen när man har bråttom (Celine brukar rota i lådorna ute i hallen och kasta lite här och där) men nu har han 1 till.

Ikväll ska vi ha fredagsmys och i morgon hoppas jag på lite sovmorgon., Kände att jag inte orkade jobba 5 dagar irad så bestämde mig för att vara ledig i möre och umgås med familjen lite och på söndag jobbar jag 13:30-21:00.
Ungefär så ser våran helg ut.


Ha en toppenkväll!


Kommentarer
Nikita

Jobbar du åxå inom äldrevården ?

Svar: Ja det gör jag :) Du med?
elinsoderberg.blogg.se

2013-02-23 @ 11:36:29
URL: http://www.nikital.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0