Feb. 25, 2013

Hela dagen har spenderats i Bollnäs. Först gjorde vi stan med min fina vän Jenny, bytte Maximilians skinnjacka mot ett par varsinna leggings till mig och Celine. Gick på Kappahl och köpte en ny skinnjacka till Maximilian, den var verkligen super fiiin! Jag och Jenny slog till på likadana tröjor och halsband till oss själva.. Vi har samma smak i allt!! Sedan strosa vi runt lite och snacka mest innan hon skulle hämta upp sina barn.


Sedan mötte vi upp söta Anna för lunch. Tacotallrik för mig och pannkakor till barnen. Sedan tog vi en till vända på stan, Anna köpte jordens snyggaste skinnjacka.. Tyvärr alldeles för dyr för mig men blev kär. Hittade en ny vinterjacka till Maximilian till nästa år på rean på Intersport, hade presentkort så de blev billigt och bra. Sedan följde Anna med upp på Resursen där jag skrev på massa nya papper och fick löneförhöjning oxå :-)
Sedan åkte vi och handla lite på Willys och nu är vi hemma. Ja full fart hela dan har vi haft :-)

Celine såg lite hängig ut på stan ett tag så jag tog febern när vi kom hem och nu är de hennes tur att vara sjuk :-S Hoppas de går över fort.

Ska jobba kväll i morgon på ännu ett nytt ställe och hoppas det går lika bra som dom andra dagarna har gjort.. Lite pirrigt att komma ny och inte veta ett smacka och inte känna någon men jag får väl vänja mig och det sista jag skulle kalla mig är blyg men jobbigt att inte veta vad man ska göra och vad dom har för rutiner..

Nej nu ska jag göra pasta och köttfärssås.. LCHF pasta till mamman :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0