Feb. 08, 2013

Ja gårdagen blev inte alls som vi tänkt oss.. Efter buspalatset gick vi in på
dollar och skulle köpa sovvantar till Celine som hon skulle ha på
dagis. Maximilian som har lekt och härjat hela dagen ville sitta i kundvagnen och jag missar att han ställer sig upp och ska ur,
varav han ramlar bakåt rätt ner med huvudet före i betonggolvet :-( Jag börjar genast känna på huvudet efter blod och upptäckter till min fasa en stor bula!! och då menar jag STOR! Har aldrig sett nå liknande! Blir helt till
mig och kastar upp han i kundvagnen och springr ut på parkeringen med vagn och alltihopa, lämna kundvagnen där med och så for vi upp på akuten. Vi fick komma in efter ca 5 minuter redan och där inne fick vi träffa en lite halv slög läkare,
Lite Leif gw Persson stuk, verkade överläst och allmänt och prata precis som Leif! Han konstaterade allifall hjärnskakning och att vi skulle åka hem och vila.
Så efter massor av glass och lite sovande är han piggare idag :-)
men han fick vara hemma från dagis idag så Celine är på dagis själv och ska äta och sova där alldeles själv!!!
Men de verkar gå bra för dom har
inte ringt efter mig än allifall. Så ja och Maximilian har haft mys bara han och jag idag på förmiddagen :-) Sortera strumpor, vilket han konstigt nog tycker är super kul :-P




I morgon ska jag faktiskt ut på galej! Vilket händer typ en gång om år! Stiftelsen ska spela här i lilla Bollnäs så de ser ja fram emot. Har prövat lite kläder och kan rakt inte bestämma mig. Svårt val jag har framför mig :-)




Kommentarer
Nikita

De går fort ibland då barnen är vilda :( tur de gick bra ändå !

Kul å se stiftelsen , dom är så bra ! Robban är grym på att sjunga !

2013-02-08 @ 15:48:25
URL: http://www.nikital.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0