Klick Klick..

Har redan klickat hem massa julklappar till barnen. Anledningen till det var att gruopon.se hade värsta dealen att man fick köpa presentkort värt 500 kr men endast betala 249 kr på lekmer.se.. Så jag slog till på två stycken faktiskt, det blir ju julklappar för 1000 kr men har endast betalat 498 kr. Visserligen fick man bara beställa 1 gång per person men man fick köpa flera presentkort och ge bort, så jag "gav" bort ett till Tobias. Beställde visserligen för mer än 1000 kr men jag passa på när jag endå skulle beställa.
 
Själv tycker jag det var ganska svårt i år med vad barnen skulle få i julklapp.. Celine fyller år 1 månad före julafton och Maximilian 1 månad efter julafton.. Ganska tråkigt om jag får säga det själv.. Celine får mera "behöver" saker iår när hon endå inte förstår själva innerbörden med julklappar. Hon har ju så mycket leksaker efter Maximilian redan också och så fyller hon år 1 månad innan.. Sen tycker hon det är roligast att ta brorsans leksaker allifall :P Sedan ska dom få ett gäng med klädesplagg också..
 
Hur tänker ni när ni köper julklappar? Får barnen bara "vill ha" grejer eller får dom "behöver" saker också, om ni fattar vad jag menar :) Som Maximilian vill ju säkerligen inte ha en lampskärm i jullklapp, hur roligt är det med en sån när man snart är 5 år liksom :p och många barn tycker ju inte om att få såkallade "mjuka paket"..
 
 
 
Var bara "tvungen" att klicka hem denna underbara filt från Elodies details. Serien heter apple of my eye och jag har skrivit om den förut. Men jag är förälskad. Mönstret är så sjukt fint. Var bra länge sugen på en åkpåse men tänkte om då vi redan har en åkpåse(inte för att vi inte har filtar, men endå) och en filt använder man mera så det fick bli en sån tillslut :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0