FUNK

Man kan hitta massor av fina saker till kanon priser på lager 157s webshop! ISå i denna regniga dag passar det perfekt att skriva om regnkläder. Som detta snygga regnställ för 300 kr. Tycker det är svårt att hitta regnställ som är fina som inte kostar skjortan. Antingen tycker jag dom är för plastiga eller så är det knepiga färger. Jag har tidigare handlat deras märke FUNK och tycker det är kanon till ett överkomligt pris.
 
Många tycker tycker det är ytligt när man tänker på hur kläderna ser ut till barn mm, men jag vill klä mina barn i det jag tycker är fint, lika som jag själv inte skulle köpa någonting till mig själv som jag tycker är fult. Punkt slut!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0