Underbara mössa

Idag när vi kommit hem från pannkakslunchen från mamma/mormors jobb så kollade vi posten och där låg ett paket jag väntat på i 2 veckor !  Wiee, slet upp det på engång och blev överförtjust.. Där låg den helt underbara mössa till Celine. Självklart måsta jag testa den på engång på lillgumman och den passa perfekt.. Den är fleecefodrad så passar perfekt nu till hösten.. Den finns att köpa här: http://mirasmamma.blogg.se/syblogg/
 
 
 
Denna modell heter Ellenmössan och jag valde som sagt med fleecefoder och spetskant (såklart) Den är så fiiin. Älskar dessa Thilda tyger som namnet är skrivit i. Precis i min smak, med pastellfärger och rosor. I LOVE IT!
 
 
 
 


Kommentarer
Jenny

ÅÅÅH! Jag dööör! Jag vill ha!!! :D ÄLSKAR mössor!

Svar: Ja den är sååå fiiin :)
elinsoderberg.blogg.se

2012-10-11 @ 22:06:37
URL: http://margotjennylovisafrank.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0