Tradera

Igår var vi på vift halva dagen.. Pappa/morfar fyllde år så vi var dit och grattade honom och åt supergod smörgåstårta. Sedan for vi till Evelina.Fritz och barnen.. Evelina skulle lära mig att lägga ut annonser på tradera. och jag lärde mig fort för nu har jag lagt ut mina 3 första annonser. Krångligast var det där med frakten, men har bara lagt ut sånt som går ner i brevlådan än så länge.
 
Veckan ser ut att bli ganska lugn. Något besök på öppna förskolan blir det, fika hos Jenny, någon tur till Erikshjälpen och 50 tals fest. HJÄLP! Ingenting att sätta på mig! Men det löser väl sig det med.. Hoppas jag!
 
Har hämtat hem Maximilian från dagis och utfodrat barnen med lite lunch, så nu blir det att ta det lite lugnt en sväng :)
 
Ha en fin måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0