Stan och tacos!

Idag på förmiddagen var Maximilian på dagis som vanligt och innan vi skulle hämta han kom Evelina över och sedan drog vi för att plocka upp han på dagis för att fara vidare till Bollnäs. Vi handlade lite på Willys och var på stan en super snabbis och självklart hittade jag massor av fint till barnen. Det var tag 3 betala för 2 på kappahls barn avdelning.. och då läre man ju passa på, hade även en rabattkupong så köpte ett 4:e plagg också.. Kunde inte riktigt bestämma mig men till slut så blev det en jätte fin dress åt Celine och en blus och en vit långärmad tröja till Maximilian. Men senare kom jag överens med mamma att hon skulle betala Celines kläder så skulle hon få dom i födelsedags present. :) Så visar kläderna när hon har fyllt år :p
 
Efter stan hämtade vi upp barnens kusiner Casper och Clara på station som kom med tåget från Gävle. Casper skjutsade vi vidare till dom andra kusinerna och Clara följde med oss hem för lite övernattning.. Vi ska mysa till det med tacos såhär på en måndag. :) Man får lyxa till det ibland.
 
Denna fina tröja fick Maximilian allifall.
 
 
 
 
Nu ska jag börja med maten liten smått så ha en bra kväll allifhopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0