Städ och smyckesträd.

Idag har jag haft en riktigt effektiv morgon. Gjort 20 portioner mat åt Celine, skrubbat hela köket från golv till tak! Och ja lovar att de behövdes. Tvättat 4 maskiner, dammsugit och torkat golv i hela huset typ.. Så nu är det rent och fräsch en stund allifall..
 
Ikväll ska vi ut och käka ett litet tjejgäng på tranan. Ska bli så mysigt :) Länge sedan jag var ut på någonting själv. Så ser verkligen framemot en trevlig kväll med fina flickor <3
 
Fixade mitt smyckesträd som tidigare har agerat "utsikt för katterna medans dom äter"  ja eller något liknande, den har allifall stått bakom kattmatskålarna.. Tills jag idag insåg att det faktiskt var ett smyckesträd. Nya platsen blev inne på badrummet.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0