Shopping med mamma och barnen.

Tog en tur till Bollnäs idag, tog med mig mamma och barnen och for på Erikshjälpen. Hittade en hylla jag ska måla lite. Maxis fick en hel påse plastdjur av mamma som han lekt flitigt med sen vi kom hem. Tog även en tur till Albert och Herbert (dom hade så mycket fint nu) men fick med mig en tavla allifall, som ska få plats här någonstans. Sprang även in på Rusta för att köpa tavellister, köpte träfärgade så jag kan måla så och slipa så det blir lite med Shabby chic över det hela. Älskar tavellister , där man kan ha massor av fotografier på barnen :) Hemmet blir mer personligt så.
 
Fick ett perfekt kort på Celine som ska förstoras. Försökte få ett på Maximilian också men han gjorde bara grimarser. Oturligt nog fick hon ett blåmärke i pannan precis innan. Men lika söt för det :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0