Powernapp

Lunchen på ringshög var verkligen supergod. Älskar vintersoppa  med cream fraish ! Maximilian var också nöjd efter att tryckt i sig 4 stycken pannkakor. :) Tack mamma/mormor för lunchen ! Anna var också där med lilla Pontus så fick sniffa lite bebis, och gud så liten han var, 3 veckor bara och jag kan inte komma ihåg att mina barn varit så små.. Men tydligen har dom de..
 
Efter lunchen åkte vi hem och båda barnen somnade så jag skulle sova en stund jag med tänkte jag. En stund blev det inte..  2.5 timme rättare sagt! Ooops, någon blir visst vaken ikväll!
 
I morgon ska jag och Jenny (Frank) stå på första parkett när biljetterna till Sftiftelsen släpps ! :) Tycker bara 1 låt är bra en så länge men det räcker, man kan gå ut och ha kul endå.. Det är 3 månader bort så man hinner väl lyssna sig less :p Så i morgon kommer jag komma lite senare till öppna förskolan.. Men det är det värt.. Men efter öppna förskolan måste vi på stan och köpa vantar till barnen.. Maximilian har tappat bort sina fingervantar (3 stycken!) och Celines vantar är tydligen också borta så det står på morgondagens shoppinglista !
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0