Öppna förskolan, stan, Halloween och fredagsmys

Behöver jag säga vad vi gjorde igår? Förmodligen inte.. Som alla fredagar var vi på öppna förskolan.. Men före var vi på stan och köpte biljetter till Stiftelsen .KATCHING!
 
 
Vi hade med oss lunch så vi lunchade på öppna förskolan innan vi drog ner på stan. Hittade vantar åt barnen.. Kappahl hade tag 3 betala för 2 på alla mössor och vantar.. Hade spanat in en mössa på internet som jag tänkt köpa till Celine och den skulle finnas inne enligt hemsidan men ICKE! Blev så besviken. Så köpte ett par till vantar istället men nii ser väl vilken söt?
 
 
Sedan flängde vi runt hela bollnäs för att hitta lite Halloween kläder åt barnen.. På dollar hade dom inte speciellt mycket och på karlssons var det dyrt men på Albert&Herbert där fanns det minnsann! :) Det ska vara någon Halloweengrejs på bibloteket idag för barn så vi tänkte åka dit och kolla in läget.. Och det stod: Kom gärna utklädd.. Så då passar vi på att spöka ut barnen. Outfitsbilder kommer senare.
 
Pappa Tobias var på bandy igår kväll så vi lurade hit mamma/mormor på lite fredagsmys. Popcorn och dillchips och lite bubbelvatten.. Tittade på x-factor.. Tror det var 2:a gången jag såg så var inte speciellt insatt men det var mysigt endå..
 
Nej nu ska jag göra mig ordning för dagen.. Ska över till Evelina senare och spöka ut barnen . Ha en fin dag allesammans!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0