Nej tack!

God morgon!
 
Jag har chokad! Snö redan nu? Nej de här vill jag inte vara med om, Jag gillar verkligen inte snö utan är en riktigt sommartjej, som kan ligga och steka i solen i 24 timmar och allifall tycka det är hur härligt som helst. Så nej tack till snö!
 
 
Jag börjar få lite abstinens på att pyssla. Har beställt lite saker från panduro så jag och Evelina ska pyssla när det kommer. Men jag längtar så, blir så ivrig, allt ska ske på engång. Har planerat en tur till Erikshjälpen idag och leta lite saker vi kan pyssla med. Hoppas dom fått in nå roligt.. Såg lite saker förra gången som jag nog ska köpa nu om det finns kvar :)
 
 
Jag och lillgumman gjorde morgon redan halv 5 så nu börjar man bli skapligt trött och hungern börjar komma fram. Ska nog ta mig nått att äta strax. Så sähär här våran morgon sett ut :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0