Måndagen

Har haft lite bloggtorka men nu tänkte jag komma igång igen :)
 
I måndags var Maximilian på dagis och jag och lillgumman hemma och slöa. Sedan vid 15 tiden mötte vi upp Linda och Cornelia och shoppade lite på dollar,jysk och Albert och Herbert. Hittade lite presentre åt Evelina som fyllde år den dagen, samt lite smått och gott som jag ska visa här neranför. Var super trevligt att träffa Linda och lill Cornelia, var toook länge sedan.
 
Hittade denna underbara filt/pläd på jysk och var bara tvungen att köpa en.. Har tittat på den förut på internet men den har alltid varit slut i butik förut men nu hade dom satt ut den som restvara, så jag passade såklart på! Den är så himla söt! Självklart fick Evelina som har samma smak som mig en likadan i present!
 
Och dessa underbara kuddfodral med rosor har jag också fyndat fast för någon vecka sedan, och eftersom jag och Evelina i praktiskt taget har identiska vardagsrum, inte planlösningen men inredningsmässigt (lika soffa, lika vardagsrumsbord,lika matta och lika gardiner) så köpte jag två kuddfodral i present till henne också. vi måste väl ha allt lika :p
 
Hittade även en fönsterspegel för endast 229 kr på Albert och Herbert och var bara tvungen att slå till då den var mycket finare än den fönsterspegel jag hade.. Tror jag snappade åt mig den sista, såg då så ut. Vet inte vad som hände med bilden till höger? roterade den och sparde men allifall blev den åt detta håll, prövade ett antal gånger med samma visa varje gång, så de får ni leva med :)
 


Kommentarer
evelina

Tack så mycket för dom fina presenterna, ni är ju för bäst :)

Svar: Du är bäst snygging :)
elinsoderberg.blogg.se

2012-10-25 @ 10:23:19
URL: http://evelinagabriella.blogg.se
Jenny

Ååh har också tittat på den där filten!! Eller är det inte ett sängöverkast? För sängöverkast tror jag att jag kollat på! Gudomligt fint!

Sen den svarta tapeten har vi lika i våran hall. ;)

Svar: Jaha, nä det är en filt, har aldrig sett den i överkast tror jag? :P men kanske kollar lite dåligt också...

Jaså? Jag vill inget annat än att byta ut den tapeten :P Fattar inte hur jag kunde välja den liksom ;)
elinsoderberg.blogg.se

2012-10-25 @ 19:44:05
URL: http://margotjennylovisafrank.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0