Lite av fredagens shopping!

Hejsan på er!
Igår var vi på 50 tals fest, ska titta igenom kameran senare om jag hittar några lämpliga bilder att lägga ut :)  Så innan jag har gjort det bjuder jag på bilder på lite av fredagens shopping..
 
Dessa två fina tröjor hittade jag till Maximilian i fredags.. Köpte en till också men hittade ingen bild på Lindex hemsida.. Och har inte haft möjlighet att knäppa ëtt eget kort då det ska vara en julklapp.. Skjortan hade jag tänkt att han skulle ha på fotograferingen vi ska iväg på i slutet av November. Dom hade någon kalas dag på Lindex , tag 3 betala för 2 på hela barnstortimentet och så fick barnen ballong och en tablattask. Både mamman och barnet tyckte det var roligt att shoppa ! :)
 
 
Dessa pyjamas byxor fick följa med hem till mig själv. Älskar rosor och kunde bara inte motstå dessa. Tänk att glida omkring i dessa på morgonen innan man ska ta tag i dagen! Sköna och snygga dessutom! Och det ser genast lite roligare ut när dom hänger på stolen och väntar på att bli använda ! Dom är mycket finare i verkligeheten!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0