Julkort

God morgon!
 
Jag och lillgumman sitter vaken och laddar för öppna förskolan.. :) Maximilian sover än och det läre han göra ett tag till då han var vaken till halv 11 igår.. Så går det när han råkar somna en sväng..  Idag efter öppna förskolan ska vi ut ta med våra barn ut och äta en sväng.. Undra hur det kan gå? :) Sedan ska jag och Evelina ta en tur på stan.. Ja ungefär ser våran dag ut.
 
Sitter och längtar tills vi ska iväg och knäppa kort på barnen.. Över 1 månad kvar men sitter redan och planerar vad dom ska ha på sig.. Celines outfit är nog spikad.. Hon har så många söta klänningar men har nog lyckats valt en hon ska ha.. Värre med Maximilian, men hittar säkert på något snyggt till han med!
 
Har även funderar lite på julkortet, gruvar mig för hur det ska gå att få dessa två huliganer som alltid ska bråka, reta varandra , dra varandra i kläderna  och skratta som galningar åt varandra att sitta still så man får ett bra julkort !  Förra året var Celine  bara 8 dagar när vi knäppte julkortet! Då var det svårt att få till hennes huvud bra när hon satt i Maximilian knä, och så Maximilian som alltid ska se sur ut på kort.. Haha. Detta kan bli en historia för sig..
 
 
Ja här ser ni ju hur liten Celine var.. Alldeles röd i ansiktet fortfarande, men hon har alltid vart lika rund och go!  Och detta var nog de enda kortet Maxis flina på.. men iår ska jag försöka dona lite juligt runt omkring.. Hade inte liksom ork för det 1 vecka efter förlossningen ifjol..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0