Happy Friday!

Idag har vi hängt på öppna förskolan som vanligt på fredagarna. Det känns som jag inte skulle vilja missa dessa besök för någonting annat i hela världen. Jag älskar verkligen att åka dit, både jag och barnen har utbyte av det. Massor av trevliga mamma och pappor och massor av busiga barn.
 
Sedan åkte vi på mobackes och glodde lite, köpte en till hjärtan på tråd  som jag donat med lite sen vi kom hem. Var även på stan en superduper snabbis, gick bara in på sax och tyger och köpte lite tygrosor. Älskar dom rosorna och skulle kunna ha dom överallt! :)
 
 
Har även ordnat lite med denna bricka. Är egentligen ett kak/brödbricka men vi har knappt använt det och jag tycker det är för fin för att stå instängt i ett skåp år efter år så nu tog jag fram det och ställde lite krimskrams på det istället..
 
 
 
Ska strax börja med middagen, men har idetorka. Känns väldigt lämpligt så här på en fredag när man gärna unnar sig nå extra gott. Sedan ska vi popa lite popcorn och ha fredagsmys! :) Ha en trevlig fredag alla där ute !
 
 


Kommentarer
Jenny

Gud så fint!
Du är så duktig Elin!! :)
Har du nå inredningstidningar och går efter eller kommer det självmant ? ;)

Svar: tack så mycket :) Nej inga inredningstidningar här inte, det kommer lite av sig självt :)
elinsoderberg.blogg.se

2012-10-13 @ 12:34:36
URL: http://margotjennylovisafrank.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0