Gårdagen

Gårdagen spenderade vi i Gävle och hade super mysigt. Grattade Meja och åt en underbart god kycklinggryta, som jag absolut ska prova mig på att göra.. Sedan go fika såklart ! Daim cheesecake, och cheesecake är min absoluta favorit i fikadjungeln och med daim smakade det ännu godare ! Måste prövas.
 
Meja hade lärt sig cykla utan stödhjul så vi var ut en sväng så hon fick visa oss på sin nya cykel. Så himla duktig! Tobias och hans pappa smet iväg på jula och biltema en sväng såklart.. Han köpte dubbelhäftande tejp åt mig bland annat, ska göra en sak åt en kompis, så kan tyvärr inte skirva ut det här än, men ni får se bild när det är klart :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0