Flamingo..

 
Hejsan!
 
Evelina och barnen har varit här och lunchat och lekt en sväng. Vi gjorde pasta, kantrarellsås med bacon och champinjoner och lite köttbullar. Efter lunch gick vi ut och lekte och barnen slogs om leksakerna som vanligt.. Vilka huliganer till barn man har. Celine fick lägga sig och sova efter ett tag då hon blev lite grinig efter att blivit omkullputtad ett antal gånger.
 
Sitter och funderar på hur jag ska göra i morgon men öppna förskolan.. Lillebrors bil starta inte, men pappa sa att han skulle ladda batteriet ovh pröva sen igen.. Vill verkligen in och leka.. Så vi kanske tar bussen.. Men låter jobbigt det med, då vi egentligen ska på stan också.. Jaja vi får se. Ska senare åka med mamma och hämta ut paketet från Ellos :)
 
Just nu sitter jag och glor runt på internet och kollar in hms hemsidan och dom har fått in massa nytt.. Men jag är inter imponerad.. Alltså Hm blir i mina ögon bara sämre och sämre på att göra snygga barnkläder. medans Lindex och kappah (kappahl har jag alltid tyckt bäst om) bara blir bättre och bättre. För seriöst? Detta tycker inte jag är speciellt snyggt ! En (ursäkta) jävla flamingo mössa?
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jenny

Hahahahaha! Tittade först bara i genom bilderna och tänkte.. " Shiiit, vad har hänt med Elins smak? Har hon beställt DET DÄÄÄR ?! " ;D Haha. Nu kan jag pusta ut! Pjuuh!

Svar: HAHA, Ja innan jag ekulle beställa det där ska både himlen ramlat ner och helvetet frysit till is.. De var bland det värsta jag sett :P HAHA
elinsoderberg.blogg.se

2012-10-18 @ 19:40:05
URL: http://margotjennylovisafrank.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0