Den eviga väntan

Igår när vi hade fredagsmys popade vi popcorn och vi popar nästan alltid själv.. Det är så roligt att vänta på popandet.. Men det är en evig väntan, det tycker allifall Maximilian.. Men sen när det väl börjar popa tjuter han av skratt! Det är liksom halva nöjdet :)
 
 
Är grymt sugen på Eriks hjälpen idag. Men vill inte åka själv. Så väntar på att Evelina ska svara på mitt sms och hoppas hon är lika sugen som mig :) (Det är den eviga väntan för mig) Annars så har vi planerat att göra lite eget godis idag jag och Maximilian. Tänkte köpa lite mörk choklad och smälta och doppa lite allt möjligt , choklad går alltid hem och tror inte han känner någon skillnad på ljus eller mörk, han äter nog bara man säger godis :) Tänkte doppa lite marshmallows, (stavning?) banan och lite flingor.. Kanske hittar något mer gott att doppa.
 
Ha en trevlig lördag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0