Dåliga vanor

Ja jag vet inte hur jag ska bli av med mina dåliga vanor. Dom har liksom blivit en del av mig... Godisråttan och svärmorsan liksom!
 
Ja som sagt är jag beroende av GODIS och det går nog inte en dag utan att jag åtminstone stoppar i mig 1 eller 2 godis bitar. Det är ju så gott och när sötsuget kommer kan jag inte stå emot men jag måste nog behärska mig snart. Vem mår bra av att trycka i sig socker varje dag ? Men vet inte vart jag ska hitta moivationen och hur jag ska kunna lyckas stå emot  sötsuget.
 
Ja sen har vi den andra extremt dåliga vanan är att jag SVÄR svär i nästan varje mening när jag pratar, det bara kommer av sig själv och jag biter mig i tungan många gånger för barnen hör ju och tar efter.. Det är inte bara när jag är sur eller förbannad, utan jämt och ständigt. Gud hur man är :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0