Dagen miss

Alltså idag gjorde jag en grej som får mig att bli rädd.. Förstår inte hur jag lyckas alltså.. Tror jag börjar bli senil..
Det började med att så fort vi kom innanför dörrarna på öppna förskolan så slängde jag in Celins burkmat i micron för hon var panik hungrig sedan klädde vi av oss och vi bestämde oss för att äta på engång, då jag packar upp maten inser jag (eller tror jag) att jag glömt Celines mat hemma, springer ut till bilen och kollar, Nej har jag glömt den hemma !! Så jag får springa på statoil och köpa en ny burk! Sedan när jag ska värma den nya burken öppnar jag micron och ser en burk där och tänker: Vems är nu detta? (alltså inte ens då minns jag att jag att det är min) Jag kollar mig omkring och ingen ser ut att värma burkmat så jag tar ut den och ser att det står fiskgratäng och förens då inser jag att det är ju min burk som jag stoppade in och värmde det första jag gjorde !!! Alltså hur glömsk får man vara..
 
Hur som helst så hade vi skojigt på öppna förskolan men lillgumman blev så hostig och gnällig när vi var där så jag anada att något var på gång.. Sen när vi kommer hem har hon 39.9 i feber!! Stackars mammas hjärta<3
 
Celine vilade lite när vi kom hem så jag och Maxis bakade. Cake pops ! Så gott det är ! Skitdålig kamera bild men den får duga :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0