Besvikna barn

Halloweenkonserten/partyt igår var inte så bra därför att det var INSTÄLLT! Inte ett ord har man hört om det.. Kvinnan på bibloteket sa att jag hade ett gammalt program. Gammalt sa jag? Jag tog det precis här nu bredvid dig och hon tog upp och läste och fick skämmas lite..  Barnen vart hur som helst super besviken, så vi åkte upp på Albert&Herbert i deras spökrum och det var skojigt det också. Tur vi ska ha Halloweenfest för barnen nästan helg.

 

 

På kvällen dukade vi upp med morötter,chips och dipp och hade en riktigt myslördag. För idag kommer jag inte se mycket av mina pojakr i familjen då dom ska dra till Gävle och shoppa.. Brukar vara kvinnorna i hushållet som pysslar med sånt men idag är det ombytta roller.. Så jag är grymt sugen på att åka runt och leta lite loppisar att gå på.. Får se om jag tar en tur någonstans..

 

Ha en fin söndag!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0