Aww

Det är nästan så jag får tårar i ögonen när jag inser att lillgumman snart inte kan ha kappahls kläder från Newbie.(ja jag vet, väldigt rörande att gråta för lite barnkläder, visst är man en riktig hårding) Dom har dom senaste veckorna kommit med så mycket fint! Dom borde börja göra den serien i större storlekar för dom verkar gå åt som smör i butikerna och det är oftast väldigt utplockat om man inte skyndar sig och lägger vantarna på sakerna. Newbie i mitt hjärta!
 
 Celine har fortfarande storlek 74(kan ha något i 68 fortfarande, och vissa i 80 ) fast hon snart är 11 månader, men jag tror hon är väldigt kort? Men vad vet jag, kommer inte ihåg vad Maximilian hade får storlekar när han var liten. Men dessa underbaringar  fanns bara från 86/92 och blir en perfekt storlek att få i julklapp . Tur hon är liten och inte förstår det där med mjuka och hårda paket än:) Till skillnad från brorsan som inte alls tycker det är lika kul med en tröja som med en bil eller traktor :) Men kläder är alltid välbehövligt och det tycker jag är suveränt att önska sig till barnen i julklapp av mormor,morfar, farmor och farfar.
Men visst är dessa söta?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0