Ångest

Ursäkta mitt dåliga bloggande men våran data börjar ge upp och jobbar ungefär lika snabbt som en snigel. Så allting tar super lååång tid då den ska stå och tugga och tänka i 100 år först.. Kanske dags att införskaffa sig en ny?
 
Har skjutsat Maximilian på dagis och nu är vi hemma och ska ta det lugnt. Ska göra lite lunch så det bara är att värma på när vi hämtat Maximilian. Blir nog pasta och köttbullar idag.. Det går alltid hem åt hungriga barn som lekt så dom är slut. Det är ju onsdag vilket innebär gympasalen för dom lite äldre barnen på dagis och det verkligen älskar Maximilian.. Han brukar säga att dom lekt hundar och krokodiler de ena djuret efter det andra eller att dom klättrat nästan enda upp i taket!
 
Färgade håret igår så nu är man lite rödlätt.. Drog i blonda slingor i före och färgade sedan i en färg som heter kastanj och jag blev faktiskt ganska nöjd även fast det blev rött.. De duger åt mig liksom..
 
Lillgumman tyckte de var jobbigt att lämna Maximilian på dagis så hon tog en tupplur. Älskade lillgumman som blir stor alldeles för fort. Hon fyller 1 år nästa månad! Gud, börjar få lite ångest hur jag ska göra med dagis och sånt där.. Vet inte hur jag ska göra.. Känns så där att börja skola in på vintern, men samtidigt börjar mina mammadagar gå mot sitt slut, har tagit ca 40 dagar av Tobias så jag kan vara hemma tills februari allifall..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0