Va bara att vända..

De var bara att vända i dörren så fort vi kom till dagis, när vi klev innanför dörrarna blev Maximilian vrång och de första han sa var: Jag vill åka hem! Så de blev så.. Han ska inte behöva vara där när vi är hemma om han inte vill. Han brukar för det mesta villa åka till dagis, och de ville han idag oxå, tills vi kom fram.


Åh avd jag längtar tills vi ska göra lillgummans rum :) Hoppas de blir snart, bara de blir klart nere i källarn ska jag tvinga min karl att påbörja det hela :) Tycker de är så drygt att inte ha någonstans att göra av alla hennes grejer, de är datarummet som ska bli hennes rum så här ligger alla hennes saker huller om buller :)

Lite saker hon ska ha i sitt rum.



Älskar denna tapet så den blir de som en fondvägg, resten vitt !


Denna hylla är så lämplig som förvaring.



Och dessa runda förvarings boxar ligger här hemma och väntar på att få pryda hennes rum :)



Även denna spårvagnsbil bara väntar på att bli upppackad :)



Och vilken liten prinsessa skulle inte vilja skramla med det här i köket?



Och vem älskar inte dessa underbara hyllor från de danska märket sebra?



och en sån här myspöl har vi även köpt som vi tänkte hänga en sänghimmel ovanför så de blir en myshöra ;)

Det finns så himla mycket fint till barnes rum ! Man kan nästan inte bestämma sig hur de ska se ut, man kommer på nytt hela hela tiden. Men de här är mina absoluta favoriter ! Sen finns de så himla mycket mer, men då skulle ni få sitta en hel dag att bara glo på barnrums inredning :)

Peace out / Elin



Kommentarer
Anonym

Antar nästan att du har hitta sebrahyllorna på en Internetsida eftersom de var dansk, kommer du ihåg sidan? Skulle vara kul att kolla in sidan :)

Super snygga ju!! :D

2012-01-18 @ 09:31:01
Anonym

Ja dom är verkligen super fiiina :) jag har tittat in dom på jollyroom.se men dom är slut i lager nu :( Hoppas dom får in dom igen, för jag vill verkligen ha dom..

2012-01-18 @ 09:46:38
Anonym

De va trisst,ja då håller vi tummarna för som sagt.. Super snygga! :D Åh tack då ska jag ta å kolla in den sidan :)

2012-01-18 @ 09:51:04
DIANA ÖSTERBERG

Hejsan! Hur är de med dig? :)



(Kommentera inte i tävlingsinlägget, tack.)

2012-01-18 @ 10:13:56
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0