Snö

Inatt verkar de ha snöat, har inte tittat ut men hörde plogbilen på gårn tidiagre så lite måste de ha snöat allifall. Maximilian verkar inte vara nå sugen på dagis idag heller, vet inte vad de blivit med honom.. Men klart han ska vara hemma och mysa med oss :) Måste även ringa bvc sköterskan som vi har, såg nu på morgonen att Celines navelbråk har blivit dubbelt så stort, de brukar inte alls se ut så där...


Dagens tips !



De här är de ABSOLUT bästa jag köpt till mig hår någonsin ! Jag har stort frizzigt hår efter jag duschat, Ronja Rövardotter släng dig i väggen liksom. Den här oljan gör mirakel, håret blir lent, inte lika stort och i sammband med plattången (thank you god för plattången) tror jag inte de är mitt hår längre. Ca 250 kr på salong, men har haft min sen i sommras och har halva kvar, så den är jätte dryg. och jag snålar inte på denna :) har även lite andra produkter i håret innan plattång och föning som oxå gör håret fiint, men har märkt så stor skillnad sen jag börja använda den här.



Peace out / Elin



Kommentarer
Jenny

Den där oljan är kanon!!

Brukar sno lite av syrran..

Men vart köper du den? Finns det någon billig hemsida? ;)

2012-01-19 @ 11:01:34
URL: http://margotjennylovisafrank.blogspot.com
Elin

Ja jag älskar den :) Köpte den på salong donna men för ett tag sen hade dom en för 148 kr på baresso.se men tror dom slutat med de.. och frakten kostar ju oxå..

2012-01-19 @ 11:47:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0