Öppna förskolan

Idag skippar vi dagis och drar på öppna förskolan med Evelina Söderberg med hennes busiga barn :) och för er som inte vet är vi faktiskt inte släkt :P när vi börja skolan för några år sedan på komvux trodde alla vi var syskon :) Hennes son William är Maximilians absolut bästa kompis, de brukar han själv säga, fast dom bråkar värre än två syskon, och ibland leker dom snällt. Maximilian tjatar ofta om William, så jag kan inte säga att vi ska träffa dom innan vi är påväg typ, annars tjatar han ihjäl mig :)








Bästa vänner ?




Vi har faktiskt inte skickat in några namnpapper till skatteverket om Celines namn än, men nu har vi bestämt oss vad hon ska heta : Emma Anna Celine Söderberg Olsson.
Emma efter Tobias farmor och Anna efter min farmor, även jag heter Anna :)
Vi säger nästan aldrig Celine, oftas säger vi lillegumman eller som Maximilian alltid säger BÄBIS ! :)


Dagens tips !


Den här concealern är de bästa i världen, täcker röda partier och blemmor gudomligt bra. Så alla som inte har en sånhär borde införskaffa sig en :) ca 275 kr på kicks, men den är DRYG och räcker verkligen länge.


Peace out/ Elin



Kommentarer
evelina

Men gullungarna :) Gud vad småå dom va på korten, tiden går fort. Måste se om jag har nå kuliga bilder att lägga ut också :)

2012-01-17 @ 15:22:11
URL: http://evelinagabriella.blogg.se/
Anonym

Ja fast ett kort ärrån i sommras :P så så liten var dom inte, men på dom andra är dom ju de :) och de första är från maxis födelsedag förra året :) Ja lägg ut bilder du med :)

2012-01-17 @ 16:56:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0