God middag.

Var hemma hos Evelina och Fritz hela dagen igår. Ungarna busade på för fulla muggar. Utom Celine som sov typ hela tiden vi var där, fick väcka henne när vi kom hem så hon "måsta" äta, sen har hon sovit hela natten ( fattar inte vad jag göra vaken när båda ungarna sover). Maximilian somnade på soffan hemma hos dom, så han var nog inte riktigt hundra, men sen vakna han efter en stund och då var de full rulle igen... Linnea Kastman var även där och laga VÄRLDENS GODASTE mat.. Fylld fläskfile, potatisgratäng och kantarellsås, åt så magen stod rätt ut.. En riktig 10 poängare !

Ska även köpa gymkort så jag kommer iväg och rör på mig lite, tänkte gå på onsdagarna när Maximilian är på barngympa och sen tänkte jag försöka komma iväg på mammastyrka på torsdagarna när Maxis är på dagis, och på det träningspasset får man ta med sig sin bäbis, helt toppen ! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0