Fyndat

Jag och lillgumman tog en runda på stan efter att vi lämnat av Maximilian hos hans farmor och farfar. Vi fyndade lite saker. Dom har konkurs utförsäljning av babyproffsen på krokanenhuset. Där fyndade vi en vagnleksak till lillgumman så hon har nå att glo på när hon ligger i vagnen, hon fick även en klänning jag spanat in länge o´ch vips så var de halva rea priset, som hittat, men någon storlek för stor men då har hon något att växa i :) Till mig själv blev de ett nagellack och en hårinpackning. Maximilian har nyss fyllt år så han har saker så de räcker och blir över..



Är denna klänning inte gudomligt söt?




Har hört så mycket bra om denna inpackning så nu ska jag prova ! och hon i kassan malde på om att detta var så bra och att dom sålde slut fort. Tur jag hann på den sista flaskan :)



Kommentarer
tessan

super söt klänning =)

2012-01-26 @ 17:10:27
URL: http://tewssans.blogg.se/
Jenny

Den klänningen hade Elvira på julafton! Suuuper fin!! Köpte den direkt när den kom in och då kostade den 199kr. Lite dyrt tyckte jag!

Man kul och fynda!! ;)

2012-01-26 @ 20:56:23
URL: http://margotjennylovisafrank.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0