Ut på sjön

Har precis gjort varm choklad och ska strax göra ordning ungarna för att dra ner på sjön och kolla in mamma  och massa gamla arbetskamrater när dom anglar. Kommer bli super skoj. Korv med bröd är såklart nerpackat !

Senare på dan ska vi träffa Linnea, Mattias och barnen för lite mys. Får se om dom kommer hit eller om vi åker ut till dom i söderhamn.

Måste tillägga att inatt var den värsta natten sen Celine föddes, har sovit typ 3 timmar, inte för att de är Celine som hållt mig vaken för hon har faktiskt (kors i taket) sovit ganska bra inatt, var en sväng på en halvtimme som jag typ gav henne nappen 1 miljon gånger men hon bara spotta ut den. Så detta mysterium förblir nog alltid olöst: Varför spottar bebisar ut nappen när dom endå vill ha den? Ja allifall vet jag inte vad som höll mig vaken, sova kunde jag då rakt inte, fast jag borde kunna sova flera dygn med tanke på min överpigga dotter. Men men, nu ska vi dra ut på sjön så sova får vi göra en annan gång??



Kommentarer
tessan

Vilken sjö ska ni ut på ? :) Krille är också ute och anglar, på östersjön!

2012-02-18 @ 09:25:44
URL: http://tewssans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0