Torsdag.

Vaknade upp med lite träningsvärk, mest i armarna, men inte konstigt då jag inte ens orkade 1 armhävning PÅ KNÄNA! Här snackar vi svag ! Sen fick jag inte till alla övningar riktigt heller, har så svårt att stabilisera höften, lite överrörlig de är jag ju och kommer nog alltid vara, men jag ska nog fixa de till slut, kände att de var jobbigt allifall :)


Senare ska vi leka med Evelina och barnen, tänkte åka snowracer, men de är så kallt ute idag, och jag som är en riktig fryslort (och äger inga ordentliga vinterkläder heller för den delen) går inte ut i detta väder om jag inte måste.





Skrev ju tidigare att jag köpt denna produkt och nu har jag testat den i någon vecka och jag säger bara WOW vilken produkt, glöm allt jag sagt om andra produkter som gör håret lent och fint, köp denna istället!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0