Onsdag

Idag blir det att åka hem till mamma och skruva ihop hennes nya tv-bänk. Whis me luck !

Måste bara tillägga att jag gått ner min 27 kg som jag gick upp under graviditeten. Kan ni förstå? 27 kg upp? De är liksom nästa halva mig i vanliga fall. Nog för att jag var stor som en elefant denna gång.! Med Maximilian gick jag upp fjuttiga 6 kg, då är de väldigt lite, men 27 kg är väl endå att ta i. MEN NU ÄR DOM ÄNTLIGEN BORTA ! Plus 2 kg till :)

Nu har Jenny Frank varit snäll och gjort en header till mig, men nu till den stora frågan. Hur fan får man dit den i bloggen?



Nya köksmöblerna. Fast med 6 stolar !



Dom nya mattorna !






Älskar Svart, vitt och grått! Jag är inte mycket för färg och det jag ogillar mest, är träfärg, vanlig hederlig träfärg,  som ek och furu och det finns bara ett ord. BLÄ!



Kommentarer
tessan

27 kg !!!?!!?! Shit, de va inte lite ;D jag tyckte de va mkt med 16 :p HAHA! Jätte fina möbler, vi ska också köpa vita snar nog ;) vart köpte ni? Jysk? Kram

2012-02-08 @ 09:10:17
URL: http://tewssans.blogg.se/
tessan

Sv: hehe, okej! Otroligt skönt att de försvinner så fort :) Finns ju dom som får hålla på i år!



Okej, vad kostade de då? bord & sex stolar. Jag har sett nå "set" i Valbo som jag vill ha! :)

2012-02-09 @ 13:38:50
URL: http://tewssans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0