Kokosnötter

Nu har William varit här och lekt sen kl 10, och de har varit full rulle sen dess alltså :) Grejer har flygit och grejer har gått sönder och jag vet inte hur många gånger jag har hört orden godis, kokosnötter och cowboy.. Nu bänka jag dom framför Musse så nu är dom någorlunda lugna allifall..

 De är så roligt att lyssna på när dom pratar med varandra. Dom säger så knäppa saker.

Maximilian: Wille, du måste hjälpa mig att städa på mitt rum sen.
William. Det struntar jag i Maxis.
Maximilian: Men vilken toppen kille du är !

Maximilian skriker till William: Du är dum så kom hit och ge mig en kram !!
Jag säger då till Maximilian: Man säger inte att någon är dum.
Maximilian: Men jag vill kramas med honom.

Maximilian till Wille: Ska vi pussa våra tår?
William: Mmm godis.



Kommentarer
Angelica

Åh dom är väl för söta :)

2012-03-10 @ 10:02:36
URL: http://theclimb.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0