Zara levererar

Jag beställde ju en jacka åt Celine från Zara och det tog 5 dagar för mig att få den. Den skickas endå från spaninen, så snabb leverans tyckte jag att det var, och 49 kr fraktkostnad, så som vanliga ställen här i sverige.  PLUS att den kom enda fram till bron. När vi kom hem från Bollnäs tittade jag brevlådan och blev besviken när paketet inte låg där, Jaha, jag får vänta enda till måndag då. MEN ICKE! När vi kom hem och skulle gå in låg det ett paket på bron.. :) och jackan var så himla fiiin! Men tur jag hade läst på lite om storlekarna för dom var verkligen liten i storlekarna.. Jag beställde från 12-19 månader på Celine och tyckte den bara vara lite lång i ärmarna, men veck upp dom så blev den en liten kappa. Celine fick inviga den igår så knäppte givetvis några kort ..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0