Tisdag.

Igår blev det riktigt sommarväder, och tur var väl de. Har längtat efter solen hela sommaren. Vi åkte allifall hem till Tessan och fyndade en liten gungälg som jag sandpapprade på hela dagen igår och ska försöka måla idag. Med oss hem följde William så han och Maximilian fikade och lekte i värmen tills det blev för varmt och dom gick in. Var även ner till Sofie och Astrid och fikade. Sedan åt vi lite middag och åkte in till bollnäs och firade barnens farmor för hon fyllde år så det blev även fika där :)
 
 
Var meningen att det skulle bli svampplockning idag med körde ihop sig för Jenny så vi ska ses över en fika istället. Hoppas på fin väder idag oxå så jag kan måla lite saker och spraya lite. Har även beställt en sak som är special tillverkad efter mina önskemål som jag ska hämta till veckan. Ska visa er då :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0